Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen.

 

Algemeen
Hoe kan ik een probleem melden? 
Als je een probleem hebt met een onderdeel van deze leeromgeving, ga dan naar de pagina waar het probleem zich voordoet en klik rechtsboven op je naam. Klik dan op "Meld een probleem". Vul het formulier in en klik op verzenden. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op. 
Ik heb een probleem en ik kan het antwoord niet vinden 
Neem contact op met Talenteon! 
Hoe kan ik Talenteon bereiken? 
Voor vragen kun je altijd contact opnemen met Talenteon via.
 contact@talenteon.nl (ook buiten kantoortijden)
  085-3012041 (normale kantoortijden) 
Inloggen
Een leerling is zijn/haar login/wachtwoord kwijt 
De loginnaam van een leerling kunt u vinden via de menu-optie "Leerlingen". Zoek de desbetreffende leerling en open de gegevens door op de leerlingregel te klikken. Bovenaan staat het e-mailadres en de loginnaam van de leerling. Men kan beide gebruiken als loginnaam.

Het wachtwoord van een leerling kunt u aanpassen door op dezelfde pagina op "Wijzigen" te klikken. Pas daar het wachtwoord aan en geef dat wachtwoord door aan de leerling. 
Ik kan me niet aanmelden 
Als je problemen hebt met aanmelden dan kun je het volgende proberen: Controleer je wachtwoord en je loginnaam/e-mailadres. Om in te loggen kun je je loginnaam of je e-mailadres gebruiken in combinatie met je wachtwoord. Lukt het dan nog niet? Neem dan contact op met Talenteon of vraag een docent om je wachtwoord opnieuw in te stellen. 
Ik ben mijn wachtwoord kwijt 
Ga naar de pagina wachtwoord opvragen Op deze pagina kunt je met behulp van je e-mailadres een nieuw wachtwoord aan te vragen. 
Ik weet mijn loginnaam / e-mailadres niet meer 
Neem contact op met Talenteon of vraag een docent om je wachtwoord opnieuw in te stellen. 
Licenties
Ik krijg geen toegang meer tot een werkboek 
Als een licentie op een werkboek verlopen is krijg je daar een melding van. Vraag je docent om hulp of neem contact op met Talenteon.